اکثریت آلبوم‌های کاغذ دیواری در مراکز فروش، در پنج سبک لاکچری، کلاسیک، مدرن، نئوکلاسیک و پست مدرن قرار دارند. سبک کلاسیک و مدرن، سبک‌های رایج و اصلی هستند و دو سبک دیگر، تلفیقی از این دو نوع است.

سبک مدرن

این سبک با سایه‌ها و رنگ‌های خنثی و الگوهای ظریف تا رنگ‌های جسورانه و طرح‌های مد روز، ثابت کرده است که برای هر سلیقه‌ای، طرحی برای ارائه دارد. طرح‌های مدرن شامل ترکیبی متنوع از جلوه‌های بی نظیر بصری و انتزاعی است. با انتخاب این سبک می‌توانید شاهد الگوهای عجیب و غریب و هندسی، رنگ‌های سرگرم کننده و یا خنثی، طرح‌های هولوگرافیک و دکوراسیون منحصر به فرد باشید تا نه تنها یک بعد جدید و به روز به منزل‌تان ببخشید، بلکه در دکوراسیون داخلی کاملا متمایز شوید. اصولا سبک مدرن شامل انواع کاغذ دیواری ساده و شیک، مناسب برای همه فضاها می‌باشد.

با انتخاب کاغذ دیواری مدرن، رنگ‌های جسورانه و طرح‌های هندسی، انتزاعی، سه بعدی و… را با مبلمانی به همان اندازه جسور و برجسته ترکیب کنید تا ظاهر کلی داخلی معاصر خود را امروزی و مدرن نمایید، انواع کاغذ دیواری با سبک مدرن برای تمامی فضاها ایده آل هستند.

اکثر کاغذ دیواری‌های سبک مدرن هم از نظر طرح و هم  از لحاظ رنگ با سبک کلاسیک متفاوت هستند. طرح‌های هندسی، آبرنگی و سه بعدی جز این سبک محسوب می‌شوند.

سبک کلاسیک

سبک‌های کاغذ دیواری کلاسیک با عناصر الگو و نقوش دوره‌های زمانی بزرگ، هنر و سبک مشخص می‌شوند، به عنوان مثال: رنسانس، باروک و هنر نو. طرح‌های سبک کلاسیک که امروزه بسیار رایج و محبوب شده است، بر اساس مدل‌های تاریخی یا عتیقه است. این نوع کاغذ دیواری‌ها با نقوش زیبا و هنری یکی از مهم‌ترین سبک‌ها در کشورهای شرقی، از جمله کشورمان ایران است. این سبک هرگز از مد نمی‌افتد و امروزه در ترکیب‌های مختلف در دکوراسیون داخلی از جمله سبک‌های نئوکلاسیک، و پست مدرن؛ قابل اجراست.

با کاغذ دیواری کلاسیک، تنوع، زیبایی و فضایی لوکس را به دکوراسیون داخلی خود ببخشید.

اگر دکوراسیون داخلی منزل شما سبک کلاسیک دارد، چه بهتر که کاغذ دیواری‌ها را نیز کلاسیک در نظر بگیرید تا هماهنگی بهتری با کل فضای منزل داشته باشند. جذابیت دکوراسیون داخلی کلاسیک، فقط به خاطر زیبایی آن نمی‌باشد. خصوصیت اصلی این سبک، اصالت و قدمت است که می‌تواند فضایی با هویت خلق کند.

تلفیق سبک کلاسیک و مدرن

تلفیق سبک کلاسیک و مدرن را پست‌مدرن و نئوکلاسیک می‌نامند. شما می‌توانید جهت تلفيق سبک کلاسیک و مدرن با هم به صورت هم‌زمان از لوازم مدرن و کلاسیک استفاده نمایید. در این صورت، کاغذ دیواری کلاسیک در مجاورت مبلمان قرار می‌گیرد، اما می‌توان از تزیینات و لوازم دکوراتیو بیش‌تری نیز با سبک کلاسیک بهره گرفت تا تعادل میان دو سبک دیده شود.

سبک لاکچری

لوکس بودن را می‌توان با الگوهای خاصی از کاغذ دیواری تشخیص داد که هر کدام ار آنها نماد شکوه، زیبایی و اسراف هستند. انواع باروک، آرت دکو، مدرن، هندسه، سه بعدی و جنگل جز کاغذ دیواری‌های لاکچری شناخته می‌شوند. سبک باروک به تجمل‌گرایی و استفاده از رنگ‌های طلایی و بنفش معروف است. در سبک آرت دکو هم رنگ‌های عمیق و احساسی مانند سبز زمردی، قرمز یاقوتی، سیاه و قهوه‌ای و یکسری از عناصر دکوراتیو، نشان‌دهنده نگرش لوکس به زندگی است.

سبد خرید
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من